Podłączenie kompa do tv LCD - jak?

Autor: Pedro <pedro44_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 21:14:02 MET DST

Chciałem podłączyć laptopa do telewizora - no i chyba tv ma za dużo różnych
wejść i wyjść bo nie wiem jaki kabel kupić. Mogę podłączyć zwykłym kablem
monitorowym VGA - ale pewnie to nie jest najlepsza opcja, co? Karta grafiki
w laptopie ma też wyjście S-Video "na telewizor", w życiu z niego nie
korzystałem. Jakim to kablem i do którego gniazdka się podłącza w
telewizorze? Bo nie widzę tam niczego co by wyglądało tak samo jak to
wyjście w kompie, więc po drugiej stronie musi być coś innego...

Dzięki. Pedro