Re: LOST 3x20 BEN ZASTRZELIL LOCKA, WCZESNIEJ ZABIL EKIPE DHARMY

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 20:30:31 MET DST

Wiktor S. napisał(a):

> Ma małą wadę - nadużywany z czasem staje się czytelny ;-)
> (człowiek nauczy się go czytać)

Bez przesady, to już trzeba naprawdę mieć za dużo wolnego czasu. :)
Chociaż przyznaję, kiedyś sam próbowałem podstawiać te literki, ale
doszedłem do wniosku, że tylko sobie zaszkodzę (będę widział
zaszyfrowaną treść nawet wtedy, keidy nie będę chciał jej zobaczyć :P) i
teraz gdy tylko widzę rot13 albo deszyfruję natychmiast, albo przewijam. ;P