Re: prawdziwa temperatura rdzenia?

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 10:43:28 MET DST

> To wygląda na prawdziwy odczyt biorąc pod uwagę, że to Asus. Im się raczej
> nie zdarza ładować do płyty "fantastycznych" czujników znanych z choćby z
> płyt Gigabyte'a. Montowałem parę kompów na różnych Asusach i jeszcze nie
> zdarzyło mi się, żeby czujnik temperatury pokazywał bzdury. Ale może niech
> się wypowiedzą Ci, którzy złożyli takich kompów dziesiątki lub setki;)
Akurat mam Asusa, który pokazuje zbyt wysoką tempeturę :-).
Wiem na pewno, bo testowana na rózych procersorach i pokazywała już
temperatury, przy których procesor powinien się już dawno wyłłaczyć.
Odczyt jest za wysoki o jakieś 20 stopni, czyli ledwo letni procesor (P4
Northwood zresztą) ma 60 stopni:).
S.