Re: prawdziwa temperatura rdzenia?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 09:48:53 MET DST

KonradK napisał(a):

> Plyta: ASUS M2N-E SLI (nForce 500) z najnowszym biosem
> BIOS:
> 27C

To wygląda na prawdziwy odczyt biorąc pod uwagę, że to Asus. Im się
raczej nie zdarza ładować do płyty "fantastycznych" czujników znanych z
choćby z płyt Gigabyte'a. Montowałem parę kompów na różnych Asusach i
jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby czujnik temperatury pokazywał bzdury.
Ale może niech się wypowiedzą Ci, którzy złożyli takich kompów
dziesiątki lub setki;)

Dotykalem
> reka okolic procka i jest faktycznie conajwyzej 'letni'. Chlodzenie to
> Freezer 64 Pro z dobra pasta Zalmana.

No więc właśnie to uwiarygadnia moją tezę. U mnie radiator jest ciepły (
zależy co rozumiemy przez "letni') i temperatura nie przekracza 38 st (
w strasie maks. 43). Cóż, u mnie jednak odczyty z MBM5 i biosa pokrywają
się całkowicie(płyta: ASrock K7VT4A Pro).W każdym razie możesz spać
spokojnie - procek się nie przegrzewa

...jednak sprzedawca gwarantowal mi, ze to jakas 'niezla
> seria'.

Jak wspominałeś o chęci podkręcania to sprzedawca powiedział, że się
nadają. Jakbyś powiedział, że cenisz stabilność i bezawaryjną pracę to
powiedziałby, że to jest właśnie procek, którego szukasz:) Oni zrobią
wszystko, żeby sprzedać towar, dlatego jak przychodzisz do sklepu to nie
słuchaj co sprzedawca pie...li, tylko wejdź do sklepu, powiedz: chce to
i to. Ma to kupujesz jak odpowiada Ci cena, nie to idziesz do następnego.

Kiedyś kupowałem nagrywarkę DVDRW, polazłem najbliżej jak było ode mnie
od domu, mówię, że chce kupić nagrywarkę DVD, a on zaraz wciska mi LG!
Ja mówię, że nie chce LG, a on na to, że to dobre nagrywarki. Już mu
miałem młotkiem tłumaczyć, że nie chce LG, że w grę wchodzą Pionner i
Benq. Szybko wykumałem, że gość nie ma nic innego tylko LG i to w ilości
hurtowej. Spytałem się, czy można zamówić Benq, a on na to, że jak mi
się nie podoba LG to u niego nie ma innych. No i zmieniłem sklep. W
innym poszło bez problemu, zamówili Benq i za 3 dni miałem nagrywarkę,
która przez rok nie spaliła ani jednej płytki

Tomaszek