Co z ta bateria?

Autor: Bartosz Chodorowski <chomzee_at_bandyta.pl_erase.this>
Data: Thu 10 May 2007 - 23:58:08 MET DST

Witam.

Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem HP pavilion dv6000. Znajomi z
wiekszym doswiadczeniem twierdza, ze laptop moze byc caly czas podpiety
do zasilania i nie ma to negatywnego wplywu na baterie. Z kolei w
artykule http://pclab.pl/art26289.html twierdza zupelnie odwrotnie :).
Czy ktos moze mnie oswiecic jak obslugiwac sie z bateria zeby nie
skracac jej zywotnosci? Wszelkie porady na temat eksploatacji laptopa
mile widziane :) Z gory dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam.

--
Bartosz 'chomzee' Chodorowski                    http://chomzee.bandyta.pl/
My GnuPG key is available here: http://chomzee.bandyta.pl/chomzee-gnupg.asc