Re: Karta Wi-Fi: NetGear czy D-Link?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 10 May 2007 - 13:10:53 MET DST

CFR pisze:

> dosc mala. Ktora firma ma wieksze zaufanie userow?

Netgear od niedawna jest na naszym rynku...

> Zauwazylem, ze Netgear nie ma transystorow tylko same uklady scalone i

A w układach scalonych to niby co siedzi? Duszki?

> na ulotce jest info pod katem Liveboxa, hmm ...

To bardzo ładnie ze strony dystrybutora że zatroszczył się o
użytkowników bodaj najpopularniejszego w Polsce routera wifi.

> Jeszcze jest cos takiego jak klucz USB Netgear WG111. Nie wiem, ale
> jakos antena wydaje mi sie czyms konkretnym w praypadku Wi-Fi a tu jej
> brak.

Antena jest, tyle że w środku. Czasami warto poświęcić troszkę zasięgu
dla zachowania zwartości urządzenia. BTW w Liveboksie też wydawać by się
mogło że nie masz anteny. A jednak...

> PS. Bede testowal z liveboxem :/

Dlaczego :/? Powinno być :D
:D