Re: Karta Wi-Fi: NetGear czy D-Link?

Autor: CFR <cfr_at_poczta.usunto.onet.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 00:37:07 MET DST

Mich@l wrote:
> A w układach scalonych to niby co siedzi? Duszki?

Moj blad ... chodzili mi o kondensatory oczywiscie. No chyba, ze te
wybrzuszajace sie czasem "beczulki" zwa sie inaczej :P

> To bardzo ładnie ze strony dystrybutora że zatroszczył się o
> użytkowników bodaj najpopularniejszego w Polsce routera wifi.

We Francji tez jest to popularne, nie ma to jak France Telecom i
Telekomunikacja Polska - to samo.

> Antena jest, tyle że w środku. Czasami warto poświęcić troszkę zasięgu
> dla zachowania zwartości urządzenia. BTW w Liveboksie też wydawać by się
> mogło że nie masz anteny. A jednak...

No ale jakby nie patrzec to w tym przypadku chyba rozmiar ma znaczenie.
Wiem, ze w Liveboksie oraz kluczach USB Wi-Fi sa anteny (mocno
powiedziane), raczej sa tam jakies wypustki ;)

> Dlaczego :/? Powinno być :D
Naczytalem sie o dzialaniu Wi-Fi w LB i ech ...

PZDR