Karta Wi-Fi: NetGear czy D-Link?

Autor: CFR <cfr_at_poczta.usunto.onet.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 12:38:43 MET DST

Witam!

Mam do wyboru NetGear PCI WG311 lub D-Link PCI DWL-G510. Obie sa w tej
samej cenie, teraz pytanie: ktora karta jest bardziej niezawodna? Wiem,
ze sa to konstrukcje raczej proste i mozliwosc uszkodzenia jest pewnie
dosc mala. Ktora firma ma wieksze zaufanie userow?
Zauwazylem, ze Netgear nie ma transystorow tylko same uklady scalone i
na ulotce jest info pod katem Liveboxa, hmm ...

Jeszcze jest cos takiego jak klucz USB Netgear WG111. Nie wiem, ale
jakos antena wydaje mi sie czyms konkretnym w praypadku Wi-Fi a tu jej brak.

PZDR

PS. Bede testowal z liveboxem :/