>Użytkownik "Phyt0n" <1phyton1@1frazpc.1pl> napisał w wiadomości
>news:f1p60t$c4e$1@news.wp.pl...
>Piotrek wrote a message concerning to following matters on 2007-05-08
>00:02:
>> Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:f1o4r3$nip$1@news.interia.pl...
>>> Witam
>>> padł mi dysk twardy Seagate Barracuda 160GB,
>>
>> pewnie nie ma to znaczenia ale dysk to ST3160827AS - jak zauważyłem nie
>> ma już takich w ofercie Seagate.... skąd oni wezmą dysk dla mnie ? czyżby
>> to były "refurbished" (czyli naprawione i opchnięte znów ?)
>
>
> nie badz taki niecierpliwy, wez na wstrzymanie i daj im troche czasu.
> albo dostaniesz naprawiany albo dostaniesz nowy z innej serii o takiej
> pojemnosci.
Ja zamiast bardzo podobnej 160-tki dostałem naprawianą 200-tkę. Też byla
wysyłana z Holandii, i to wbrew opisowi na stronie supportu nie na mój
koszt, zabezpieczona jakby to było nie wiem co :) No i dali mi na ten
odesłany dysk 3 miesiące gwarancji, co biorąc pod uwagę, że stary odesłałem
3 dni przed końcem gwarancji jest pozytywem :) Słowem - wszystko OK, żadnych
powodów do narzekań. Przesyłka przyszła niecały tydzień po tym jak dostałem
maila, że wysłali.
Pozdrawiam,
Trolu
Received on Tue May 8 09:00:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 May 2007 - 09:51:03 MET DST