Re: Wymiana dysku Seagate na gwarancji - problemy ?

Autor: Trolu <trolu_at_nigdzie.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 08:58:04 MET DST

>Użytkownik "Phyt0n" <1phyton1@1frazpc.1pl> napisał w wiadomości
>Piotrek wrote a message concerning to following matters on 2007-05-08
>00:02:

> nie badz taki niecierpliwy, wez na wstrzymanie i daj im troche czasu.
> albo dostaniesz naprawiany albo dostaniesz nowy z innej serii o takiej
> pojemnosci.

Ja zamiast bardzo podobnej 160-tki dostałem naprawianą 200-tkę. Też byla
wysyłana z Holandii, i to wbrew opisowi na stronie supportu nie na mój
koszt, zabezpieczona jakby to było nie wiem co :) No i dali mi na ten
odesłany dysk 3 miesiące gwarancji, co biorąc pod uwagę, że stary odesłałem
3 dni przed końcem gwarancji jest pozytywem :) Słowem - wszystko OK, żadnych
powodów do narzekań. Przesyłka przyszła niecały tydzień po tym jak dostałem
maila, że wysłali.

Pozdrawiam,
Trolu