Re: Wymiana dysku Seagate na gwarancji - problemy ?

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 03:32:50 MET DST

Użytkownik "Trolu" <trolu@nigdzie.pl> napisał w wiadomości
news:f1p77o$bu0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja zamiast bardzo podobnej 160-tki dostałem naprawianą 200-tkę. Też byla
> wysyłana z Holandii, i to wbrew opisowi na stronie supportu nie na mój
> koszt, zabezpieczona jakby to było nie wiem co :) No i dali mi na ten
> odesłany dysk 3 miesiące gwarancji, co biorąc pod uwagę, że stary
> odesłałem 3 dni przed końcem gwarancji jest pozytywem :) Słowem - wszystko
> OK, żadnych powodów do narzekań. Przesyłka przyszła niecały tydzień po tym
> jak dostałem maila, że wysłali.

Dziś dostalem dysk, sprawę zawalił DHL - wedle info ze strony przesyłka była
w polsce już 4 dni od potwierdzenia otrzymania przez punkt w polsce
zepsutego dysku !
Rzeczywiście opakowanie bardzo porządne - no a dysk niestety "refurbished"
czyli naprawiany
Natomiast nie udało mi się nic przeczytać nt. gwarancji w kwitach które
przyszły z dyskiem, myślę że trzeba to sprawdzić logując się na stronie
Seagate i podając S/N tego dysku....

Piotrek