GA-965P-S3 - wentylator

Autor: Maciej <maciejsa_at_XXXgazeta.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 09:15:11 MET DST

Witam,
kupilem plyte GA-965P-S3 wraz z procesorem
Pentium D 925 3,0 GHz (Box). No i mam malego zonka.
Bios mam ustawiony tak, ze ma sygnalizowac dzwiekiem w
razie awarii wentylatora.
Przy pierwszym wlaczeniu (gdy procesor jest zimny),
zaczyna od razu piszczec. Wentylator podczas wlaczenia komputera
drgnie ale nie zaczyna sie krecic (tak jakby mial za male napiecie startu).
Po nagrzaniu procesora (okolo 30-40sekund) wentylator rusza
i plyta przestaje piszczec.
Czy to jakis blad w sztuce producenta i te plyty tak maja?
Czy spotkal sie ktos juz z takim objawem?

Pozdrawiam
Maciek