Re: Wymiana dysku Seagate na gwarancji - problemy ?

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 08:40:29 MET DST
Message-ID: <f1p60t$c4e$1@news.wp.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Piotrek wrote a message concerning to following matters on 2007-05-08 00:02:
> Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:f1o4r3$nip$1@news.interia.pl...
>> Witam
>> padł mi dysk twardy Seagate Barracuda 160GB,
>
> pewnie nie ma to znaczenia ale dysk to ST3160827AS - jak zauważyłem nie ma
> już takich w ofercie Seagate.... skąd oni wezmą dysk dla mnie ? czyżby to
> były "refurbished" (czyli naprawione i opchnięte znów ?)

nie badz taki niecierpliwy, wez na wstrzymanie i daj im troche czasu.
albo dostaniesz naprawiany albo dostaniesz nowy z innej serii o takiej pojemnosci.

-- 
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski
http://phyton.tk || GG:507613 || ICQ:27687525
Received on Tue May 8 08:45:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 May 2007 - 08:51:06 MET DST