Re: Wymiana dysku Seagate na gwarancji - problemy ?

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 00:02:27 MET DST
Message-ID: <f1o7ck$qdb$1@news.interia.pl>

Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f1o4r3$nip$1@news.interia.pl...
> Witam
> padł mi dysk twardy Seagate Barracuda 160GB,

pewnie nie ma to znaczenia ale dysk to ST3160827AS - jak zauważyłem nie ma
już takich w ofercie Seagate.... skąd oni wezmą dysk dla mnie ? czyżby to
były "refurbished" (czyli naprawione i opchnięte znów ?)

Piotrek
Received on Tue May 8 00:05:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 May 2007 - 00:51:07 MET DST