Re: Ile za to dostane i na co wymienic.....

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 08:37:26 MET DST

kj_s wrote a message concerning to following matters on 2007-05-07 17:28:

> przesiasc sie na nowa platforme i wzrost wydajnosci bo wiele czesi jest
> tanszych niz na stare platformy

a za wolny dla Ciebie ten komputer?
bo wydaje mi sie ze w tym momencie to nie ma sensu tylko dlatego zeby sie
przesiadac.
zeby zmienic procka musisz wymienic praktycznie cale bebechy i sporo do tego
doplacic a zysku wydajnosci w codziennych zastosowaniach nie zobaczysz duzego
... szczegolnie jesli chcesz to zrobic najmniejszym kosztem ...

poczekaj jeszcze z rok i wtedy zmieniaj.

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski