Wymiana dysku Seagate na gwarancji - problemy ?

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 23:18:57 MET DST

Witam
padł mi dysk twardy Seagate Barracuda 160GB.
Przeszedłem procedurę wymiany (ze strony Seagate) - zgłosiłem na stronie,
wysłałem dysk do UPS-SCS Polska do Warszawy, dostałem maile informujące
najpierw o przyjęciu reklamacji a potem o wysyłce nowego dysku z Holandii
(firma Excel Transport, brak oddziału w Polsce).
Zadzwoniłem do UPS-SCS, oni poinformaowali mnie że dystrybucją w takich
przypadkach na terenie Polski zajmuje się się firma Raben.
Niestety próby zlokalizowania przesyłki na podstawie jakiegokolwiek numeru z
odbioru i wysyłki dysku spełzły na niczym i nikt nie potrafi mi powiedzieć
co dalej (polecają skontaktować się z nadawcą)...
Info o mojej wysyłce na stronie Seagate jest niezmienne - wysyłka wysłana
(dane jak w mailu do mnie).
Wysłałem maila do Seagate w tej sprawie - na razie (2 dni - milczą).
Mineły już ponad dwa tygodnie od daty wysyłki dysku z Holandii. Ja wiem, że
długi weekend itd. ale chyba przesyłka powinna być od dawna w Polsce ???
Dane do przesyłki podałem dobre - sprawdzałem wielokrotnie.
Czy ktoś z Was miał problemy z wymianą dysku Seagate w takiej procedurze jak
moja ?
Jak z tego wybrnęliście ?

Piotrek