> Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:f1o4r3$nip$1@news.interia.pl...
>> Witam
>> padł mi dysk twardy Seagate Barracuda 160GB,
>
> pewnie nie ma to znaczenia ale dysk to ST3160827AS - jak zauważyłem nie ma
> już takich w ofercie Seagate.... skąd oni wezmą dysk dla mnie ? czyżby to
> były "refurbished" (czyli naprawione i opchnięte znów ?)
po za tym patrzac na ta sprawe bez emocji, wyglada, ze problem ma
przewoznik, a nie Seagete ktory nadal kurierem
skonktatuj sie z kurierem najlepiej telefonicznie,podaj numer nadawczy i
wszystkiego sie dowiesz...
po za tym na wymianie dysk ma byc sprawny, prawdopodobnie dostaniesz nowy
lepszy, ale gdybys dostal po nparwie to twoje rozszczenia gwarancyjne takze
zostaly by wpelni zalatwione
-- skonczyl sie tusz w drukarce? bez paniki - www.dodrukarek.pl kto powiedzial ze drukowanie musi byc drogie!Received on Tue May 8 09:35:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 May 2007 - 09:51:03 MET DST