Re: Wymiana dysku Seagate na gwarancji - problemy ?

Autor: ptak <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 09:29:27 MET DST

> Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> pewnie nie ma to znaczenia ale dysk to ST3160827AS - jak zauważyłem nie ma
> już takich w ofercie Seagate.... skąd oni wezmą dysk dla mnie ? czyżby to
> były "refurbished" (czyli naprawione i opchnięte znów ?)

po za tym patrzac na ta sprawe bez emocji, wyglada, ze problem ma
przewoznik, a nie Seagete ktory nadal kurierem
skonktatuj sie z kurierem najlepiej telefonicznie,podaj numer nadawczy i
wszystkiego sie dowiesz...

po za tym na wymianie dysk ma byc sprawny, prawdopodobnie dostaniesz nowy
lepszy, ale gdybys dostal po nparwie to twoje rozszczenia gwarancyjne takze
zostaly by wpelni zalatwione

--
skonczyl sie tusz w drukarce?
bez paniki - www.dodrukarek.pl