Re: Zasilacz do komputera - jaki?

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 17:49:32 MET DST

> wiem, ze teraz troche herezji wprowadze do tego watku ale kupiłem jakis
> czas temu:
> - TRACER TRO-969 - obudowa całkiem w porzadku, dosc masywna, nie wpada w

Nie chce tu nikogo obrażać, ale TRACER'y to największy shit wsród obudów...
Dobra obudowa to przede wszystkim taka, która spełnia normy co do cyrkulacji
powietrza(wlot z boku itd.)... I nie jest wykonana z tandetnego plastku (jak
w przypadku Tracera), krawędzie blach nie powinny być ostre... System
montazu bezśróbkowy... To jest dobra obudowa...(mowie o obudowie bez
zasilacza)

Jeszcze nie widziałem dobrej obudowy do 100zł... Za to tandety w tej cenie
jest od groma... :/

--
Seb