Re: Zasilacz do komputera - jaki?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 02 May 2007 - 10:07:14 MET DST

Osobnik posiadający mail mrsebolo@wytnijto.o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Dobra obudowa 100zł? To poproszę o przykład takiej...

wiem, ze teraz troche herezji wprowadze do tego watku ale kupiłem jakis
czas temu:
- TRACER TRO-969 - obudowa całkiem w porzadku, dosc masywna, nie wpada w
zadne drgania, z boku kolorowy wiatrak od razu do wyłaczenia. Nie ma
oczywiscie zadnych bajerów typu wtyswietlacz, czy takie specjalne plastiki
do szybkiego montowania dysków, no ale kosztowała 100 zł.
- zasilacz atx 350W DELTA DPS-350AB - bardzo masywny, ponoc całkiem
przyzwoite napiecia podaje. - 60 zł.
Caly komp pracuje naprawde cichutko, zeby sprawdzc czy chodzi spogladam na
diode na obudowie, wiec moze nie zawsze trzeba przesadzac z wydatkami?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.