Re: Zasilacz do komputera - jaki?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 02 May 2007 - 19:22:11 MET DST

Osobnik posiadający mail mrsebolo@wytnijto.o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Nie chce tu nikogo obrażać, ale TRACER'y to największy shit wsród
> obudów... Dobra obudowa to przede wszystkim taka, która spełnia normy
> co do cyrkulacji powietrza(wlot z boku itd.)... I nie jest wykonana z
> tandetnego plastku (jak w przypadku Tracera), krawędzie blach nie
> powinny być ostre... System montazu bezśróbkowy... To jest dobra
> obudowa...(mowie o obudowie bez zasilacza)
>
> Jeszcze nie widziałem dobrej obudowy do 100zł... Za to tandety w tej
> cenie jest od groma... :/

ja sie nie obrazam, dobrałem cos odpowiedniego do swoich potrzeb.
Cyrkulacja powietrza - wentylatory z przodu i tyłu + na procku - temp. w
granicach 30 stopni.
Tandetny plastik - nie zauwazylem
krawedzie nie sa ostre
System montazu bezsrobkowego. Fajnie, ale tego kompa rozkrece pewnie za dwa
lata, wiec jego brak jakos przezyje.
Reasumujac, to oczym piszesz jest fajne, ale nie jest absolutnie konieczne.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))