Re: Zasilacz do komputera - jaki?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 02 May 2007 - 18:11:31 MET DST

SebOLO napisał(a):
> Nie chce tu nikogo obrażać, ale TRACER'y to największy shit wsród obudów...
> Jeszcze nie widziałem dobrej obudowy do 100zł...
Niestety.
Aczkolwiek (jesli ma byc bez zasilacza!) to calkiem znosnie wychodzi Logic:
B9 http://www.proline.pl/pictures/obudowy-logic_b9_czarny_300w_pfc.jpg
B11 http://www.proline.pl/pictures/obudowy-logic_b11_srebrny_300w_pfc.jpg
B12 http://sklep.frazpc.pl/images/55653.jpg
Z tym ze z tylu kratka wentylacyjna pod zasilaczem na dziendobry do
wyciecia - ma zbyt male dziurki, ale na szczescie blacha jest tak
solidna ze porzadnymi nozyczkami da sie wyciac :)