Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 16:43:42 MET DST

"ShiVy" eub048$bqp$1@inews.gazeta.pl

> masz jakiś dziwny tok rozumowania...

Być może. :)

> Ja szukam sprzętu, który jest jak najmniej awaryjny...

A flashki są awaryjne. ;)

> Mój brat już kupował takie "mp4" na promocji w

Toż ja nie proponuję nikomu MP4. Nie proponuję też nikomu promocji hipermarketowych.

> hipermarketach i po miesiącu padały. Sprzęt markowy to sprzęt markowy...

Na przykład marka Kingston. ;)

> Poza tym nie po to kopiuje na pendrive'a dane aby zastanawiać się czy
> dane zostaną tam czy nie (nie wspominajac juz o waznosci tych danych ..) :)

A na flashkach zazwyczaj dane giną. ;) Jeśli się kupuje pokątnie 5 GB
za 5 złotych -- to giną, ale normalnie chyba nawet najgorsze flashki
nie są awaryjne. Ja kupiłem najgorszą/najtańszą (Kingstona właśnie)
i nie mam problemów.

> nieraz cos trzeba skopiowac "na szybko" to raz.

Tak. Zważywszy, że flashki służą noszeniu danych -- błyskawiczne
kopiowanie jest priorytetem!!! Jeśli Ci zależy na szybkości -- ślesz
informacje siecią, :) nie nosisz ich flashkami. ale aby było
jasne -- nic mi do tego, kto co kupuje, oby nie za moje pieniądze. :)

> Dwa, nie lubie czekac.
> Trzy, po co mam sobie utrudniac zycie jak przy doplacie tylko
> kilku $ mam o wiele lepszy jakosciowo sprzet ?

Którego zalet praktycznie nie widać. :) Przecież te dane, które się
wrzuca na flashki, powstają niepomiernie wolniej, niż są kopiowane,
a kopiowanie nie angażuje ani człowieka, ani komputera. Możesz
w tym czasie umyć ręce (ponoć przeciętny polski lekarz czyni to
dwa razy na dobę -- dane oficjalne z wiarygodnych ust, bo z ust
ministra zdrowia) lub cokolwiek. :)

Ale raz jeszcze -- nic mi do tego, kto co kupuje. :)

Zauważ jednak, że co roku wydaje się w naszym kraju miliardy euro
na komputeryzację urzędów, której prawie nie widać. :)

Ponoć ipody odtwarzają. ;)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'