Re: ch³odzenie procesora

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-metal.art.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 16:49:26 MET

Silent_Bob wrote:
> Oj, zupelnie nie ta polka cenowa... Polecilbym Ci Thermaltake
BigTyphoon
> (chyba najwydajniejsze chlodzenie na SocketA, i do tego bardzo cichy), ale
> po Twoich sugestiach widze ze nie zmiesci sie w Twojej kieszeni ;)

coz - zwlaszcza teraz, gdy mam procesor wart ~50 zl nie oplaca mi sie
go chlodzic systemem za 200zl, prawda? ;)
Ponadto nie chcê inwestowaæ zbyt wiele w martw± ju¿ platformê.
Komputer w domu s³u¿y mi w zasadzie do odbierania poczty i s³uchania
muzyki (g³ównie dlatego chcê go wyciszyæ) a wszystkie powa¿ne rzeczy
robiê w pracy. Nawet taki pomys³ mi siê rodzi, ¿eby poczekaæ na
¶mieszne ceny A XP, kupiæ jaki¶ w miarê szybki i pu¶ciæ go celowo na
zani¿onym taktowaniu.

--
T.