Re: ch³odzenie procesora

Autor: Silent_Bob <ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:59:46 MET

> mam szybkie pytanie - potrzebujê maksymalnie cichego ch³odzenia
> na socket A. Póki co siedzi tam D900, potem mo¿e wsadzê
> jakiego¶ AXP. Oczywi¶cie cena te¿ gra rolê bo nie bêdê ch³odzi³
> durona wiatrakiem dro¿szym od procesora.

To zalezy czy zamierzasz wlozyc cos mocniejszego. Generalnie wszystkie XP-ki
niezle sie grzeja, ale w porownaniu do P4 nie jest tak zle ;) Przy
przesiadce z Durona na dowolnego AthlonaXP wzrost temperatury bedzie
naprawde spory. Nie spodziewaj sie ciszy przy chlodzeniu za mniej niz 100zl.

> Mo¿e co¶ z tych?
> ARCTIC COOLING Copper Silent 3
> Spire WhisperRock 5

Oj, zupelnie nie ta polka cenowa... Polecilbym Ci Thermaltake BigTyphoon
(chyba najwydajniejsze chlodzenie na SocketA, i do tego bardzo cichy), ale
po Twoich sugestiach widze ze nie zmiesci sie w Twojej kieszeni ;)

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/