Re: chłodzenie procesora

Autor: Silent_Bob <ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 19:53:08 MET

> robię w pracy. Nawet taki pomysł mi się rodzi, żeby poczekać na
> śmieszne ceny A XP, kupić jakiś w miarę szybki i puścić go celowo na
> zaniżonym taktowaniu.

W takim razie szukaj wersji mobile (XP-M). Wszystkie maja odblokowany
mnoznik, takiego proca mozna bez problemu puscic na najnizszym obslugiwanym
przez plyte, np. 5x 100MHz. Jak bedziesz mial szczescie, to moze dorwiesz
nawet wersje LV, czyli o obnizonym napieciu (1.45V). Tyle ze XP-M sa na
dzisiaj nieproporcjonalnie drogie w stosunku do wydajnosci, drozsze nawet od
szybszych A64...