Re: Windows Vista

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 16:53:28 MET

> Nie mąć ludziom w głowach. Vista normalnie odtwarza filmy nie chronione
> prawami autorskimi, o czym już pisali użytkownicy na innych grupach. A z
> DRM jest jak z Canal+ - nie chcesz, nie oglądaj, nikt Cię nie zmusza...

Czytałeś cały artykuł?
Źle rozumiana ochrona praw autorskich zmusza producentów sprzętu do
nieżyciowych posunięć, np. Budowanie układów elektronicznych zgodnie z
jakimiś wymogami producentów filmów bez patrzenia na wymogi inżynierskie,
czy pisanie sterowników w sposób uniemożliwiający ich normalizację dla wielu
urządzeń. Szefowie ATI jednoznacznie piszą - to podniesie ceny sprzętu. I w
imię czego? W imię ochrony praw autorskich filmów HDTV, których ja nawet nie
zamierzam oglądać. A za sprzęt płacić muszę.

MN