Re: sprzętowe wspomagania kompresji mpeg2 -karta grafiki

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 08:45:19 MET
Message-ID: <epphlc$dd9$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Radosław Sokół napisał(a):
> Marx napisał(a):
>> Z tego co wiem, nvidia daje srodowisko developerskie w postaci
>> kompilatora C. Z tego co zrozumialem nie chodzi tylko o DirectX ale
>> wogole o mozliwosc programowania karty
>
> Obawiam się, że chodzi o shadery, a te są w pewnym zakresie
> zestandaryzowane właśnie w oparciu o wymagania DirectX.
> W efekcie zatem piszesz program do realizacji przez DirectX :)
>

mylisz sie
http://developer.nvidia.com/object/cuda.html
"For example, game applications take advantage of CUDA technology by
leveraging the NVIDIA GPU to run the entire physics computation"
Marx
Received on Wed Jan 31 08:50:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 31 Jan 2007 - 08:51:32 MET