Re: sprzętowe wspomagania kompresji mpeg2 -karta grafiki

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 13:54:17 MET
Message-ID: <epnf5q$jct$2@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Marx napisał(a):
> Z tego co wiem, nvidia daje srodowisko developerskie w postaci
> kompilatora C. Z tego co zrozumialem nie chodzi tylko o DirectX ale
> wogole o mozliwosc programowania karty

Obawiam się, że chodzi o shadery, a te są w pewnym zakresie
zestandaryzowane właśnie w oparciu o wymagania DirectX.
W efekcie zatem piszesz program do realizacji przez DirectX :)

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Tue Jan 30 13:55:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 30 Jan 2007 - 14:51:27 MET