Jak włączyć komputer nie naciskając włącznika?

Autor: <piter.17_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 08:36:58 MET

Witam,
mam nietypowe pytanie, jak można włączyć komputer bez naciskania
włącznika na obudowie?

Chodzi o to, że komputer jest zabudowany, 'fachowcy' zapomnieli zrobić
jakąś klapę z dostępem do włącznika i teraz muszę co dziennie
rozbierać Infokiosk w mojej firmie, włączyć komputer i zamontować
obudowę, a później pod koniec pracy znów rozbierać obudowę aby
wyłączyć komputer na noc (bo szef tak chce) ;-(

myślałem o różnych rozwiązaniach, jak WakeOnLine, ale to stary sprzęt,
a na nowy marne szanse (szef: 'jak działa to po co kupować nowy?') ;-
(

macie może jakieś propozycje, może coś w obudowie można zrobić, żeby
się kompuer sam włączał, nawet po przerwie w dostawie prądu?

pozdr
Marek S.