Re: Serwis sirius.pl

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 08:25:23 MET

> śpieszę poinformawać że właśnie rozmawiałem z serwisem po raz kolejny - i
> okazuje się że 'źle ich rozumiałem' - dziś to ta karta ma przyjść ale nie
> do oddziału krakowskiego gdzie mógłbym ją odebrać ale do Wadowic skąd do
> krakowa pójdzie w poniedziałek. I oczywiscie jeszcze nie doszła.

Oki - zrehabilitowali się. Pan z serwisu zakupił nową kartę i jeszcze w
piątek przesłali do oddziału - jeszcze w piątek podpiąłem - zero problemów
jak na razie (odpukać, bo tamta tez z początku chodziłą)

Moja rada dla Was - jeśli bedzie konieczność serwisu - nie rozmawiajcie ze
sprzedawcami ale bezpośrednio z serwisem - TYLKO z serwisem. Za obietnice
sprzedawców serwis nie odpowiada.
Wiem wiem - z punktu widzienia klienta - to wszystko firma sirius - ale dla
waszego spokoji i oszczędności czasu i nerwów - walcie prosto do serwisu, i
umawiajacie się konkretnie.

Maciek