Re: Serwis sirius.pl

Autor: Roman Werpachowski <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 10:17:57 MET

On Jan 29, 8:25 am, "Maciek" <imorth...@wp.pl> wrote:
> piątek przesłali do oddziału - jeszcze w piątek podpiąłem - zero problemów
> jak na razie (odpukać, bo tamta tez z początku chodziłą)

Stary chwyt: najpierw robić wszystko źle, potem zrobić to co się od
początku miało się zrobić, a klient będzie szczęśliwy jak by mu ktoś
laskę zrobił.

Mój pracodawca kupił 6 monitorów w Sirius.pl i zestaw komputerowy.
Komputer przyszedł wybrakowany (bez kluczyków do obudowy), monitory
bez kart gwarancyjnych. Kluczyki dosłali po molestowaniu
telefonicznym, kart do dzisiaj nie uzupełnili (ale szefostwo machnęło
ręką, serwis producenta i tak pewnie będzie patrzył tylko na fakturę).
W trakcie rozmów byli niegrzeczni i kłamali (powiedzieli, że wysłali
obiecane karty gwarancyjne producenta, a przyszły ich, sklepowe).

Nigdy więcej niczego nie kupię w tym sklepie, nawet jednej śrubki.

> Moja rada dla Was - jeśli bedzie konieczność serwisu - nie rozmawiajcie ze
> sprzedawcami ale bezpośrednio z serwisem - TYLKO z serwisem. Za obietnice
> sprzedawców serwis nie odpowiada.

Klient rozmawia z *firmą*. Wali go to jak pracownicy firmy dzielą
pomiędzy sobą obowiązki.

Roman