Potrzebna elektronika do dysku WD2000

Autor: Tomek <mierztom_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 08:01:37 MET

Stalo sie - dysk mi padl. Jak to mawiaja: prawdziwi twardziele backupow nie
robia...
Pilnie poszukuje elektroniki do dysku Western Digital WD2000 model WD2000JB -
75DUA0 Rev A00.
Dysk byl wyprodukowany w 2003 rouku, od tego czasu elektronika czesto sie
zmieniala, tak wiec dzisiejsze modele WD2000JB to zupelnie inne rozwiazania
techniczne.
Jesli ktos jest w posiadaniu w/w modelu to jestem gotow go odkupic w cenie
nowego dysku.