Re: Serwis sirius.pl

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 11:49:02 MET

> Uff dzieki za to info, dobrze wiedzieć - będę mocno uważał bo podobno mam
> dziś mieć tą kartę do odbioru. Będę wypatrywać śladów używania na karcie.

Noo !##%$#! panowie - śpieszę poinformawać że właśnie rozmawiałem z serwisem
po raz kolejny - i okazuje się że 'źle ich rozumiałem' - dziś to ta karta ma
przyjść ale nie do oddziału krakowskiego gdzie mógłbym ją odebrać ale do
Wadowic skąd do krakowa pójdzie w poniedziałek. I oczywiscie jeszcze nie
doszła.
Tak więc kolejny dzień i kolejne piękne wytłumaczenie. Na żadanie zwrotu
pieniedzy oczywiście też informacja - że potrwa to co najmniej 2 dni bo
muszę podpisać fakture, która musi iść do działu kadr etc.

Tak więc podsumowując - pomyślcie 10 razy zanim kupicie coś w sirius.pl

Maciek