Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 00:06:46 MET

Dnia 28.1.2007, Markus Sprungk napisał(a):

> Powtarzam po raz kolejny. Model 2492 WLMI ma TV_out, BT i czytnik

No właśnie. I brak tego w FS to IMO niska cena za lepszą jakość.

> Mnie się wydaje, że chodzi właśnie o ten model bo nigdzie autor wątku o tym
> nie wspomina a akurat ten model jest od kilku miesięcy najczęściej
> sprzedawany

Możliwe.

> Ja nie oceniam co komu się przyda a co nie. Rozważam prostą różnicę
> pomiędzy modelami i jak na razie Acer ma przewagę w dodatkach. Tylko o to
> mi chodzi

OK. I jeśli tak podchodzić do sprawy to owszem.
Ja za to uważam, że te dodatki nie są na tyle istotne by kupić IMO laptopa
gorzej wykonanego i bardziej awaryjnego (to nie tylko moje zdanie i nie
każdy musi się z nim zgodzić, jak widać np. Ty nie podzielasz mego zdania
;D). IMO lepiej postawić na jakość, czyli wybrać FS mimo braku tych
dodatków.

> Dwa losowo wybrane odnośniki mówią zupełnie co innego :)
>
> http://tsnet.pl/ts-www.nsf/0/DA2194AC73C4DA46C12571100040E3FF
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=32209

:D
I komu wierzyć? Najbardziej wiarygodnym źródłem jest sam Acer - jak znajdę
chwilę to poszukam tego info. Skoro się upierasz to na razie przyjmijmy
pesymistyczny wariant - 12 miesięcy.

BTW wszystkie te strony nie są konsekwentne co do interfejsu HDD - raz
ATA, innym razem S-ATA.

> Na pewno? A o jakim konkretnie modelu mówimy? :)

Hehe. Słusznie. "Kto mieczem..."

> Na przykład
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=33744

OK. Inne o tym milczą.

> Kamera kosztuje ok 60 zł, BT na USB ok 40, czytnik dodatkowy ok 30 zł,
> wyjście Tv OUT to już ok. 70 na karcie PCMCIA
>
> Grosze?

Może nie dla każdego, ale dla mnie to niska cena za spokój, który zapewnię
sobie wybierając coś lepszego niż Acer.
BTW o TV-Out już pisałem, że może być tańszy.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/       http://www.paskudek.pl/