Re: resetujacy sie komputer

Autor: Grzegorz Nowak <ahpuch_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 23:39:58 MET

> jakie logi? Bo ja tez nie mam szkalnej kuli. Wszystko wydaje sie sprawne
> (jedynie nie mam mozliwosci podlaczenia innego zasilacza)

Logi? eventvwr.exe bledy dysku powinne byc w dziale system, jesli windows
zdazyl cos zapisac przed restartem. Taki blad moze rowniez powodowac
padniety ram (kiedy windows pakuje niezapisane dane do cache) oraz rozne
inne cuda jak umierajacy zasilacz. Wylaczyles ponowne uruchamianie systemu
po bledzie krytycznym?