Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 21:43:13 MET

Michal Lukasik napisał(a):

> OK. Źle odebrałem - jakoby Acer ma coś więcej niż PCMCIA (Express Card).
> Mój błąd.

Nie ma sprawy. Nie zrozumieliśmy się :)

> Brak TV-Out, BT i czytnika kart. IMO niska cena za lepszą jakość.

Powtarzam po raz kolejny. Model 2492 WLMI ma TV_out, BT i czytnik

Mnie się wydaje, że chodzi właśnie o ten model bo nigdzie autor wątku o tym
nie wspomina a akurat ten model jest od kilku miesięcy najczęściej
sprzedawany

> OK. Jest, ale... nie kupię malucha ma "futerko na kierownicy". ;D
> Posiada TV-Out - to niewątpliwie zaleta, ale jak wspomniałem nie dla
> wszystkich (podłączenie TV i projektorów przez D-Sub, ewentualnie
> dokupienie przejściówki).
> Posiada czytnik kart - niewielka, ale niech będzie, że zaleta (zewnętrzny
> jest "tani jak barszcz").
> Faktycznie posiada BT (mój błąd) - nie każdemu się przyda (cena też
> niewielka).
> Kamera - nie mogę się doszukać*.

Ja nie oceniam co komu się przyda a co nie. Rozważam prostą różnicę
pomiędzy modelami i jak na razie Acer ma przewagę w dodatkach. Tylko o to
mi chodzi

> Dwa losowe wybrane odnośniki "mówią" co innego.
> http://bluemobility.pl/product_info.php/name/Acer_TravelMate_2492_WLMi_LX.TEZ05.033/products_id/1221?topSsid=4f3072e9b6260ba966a11deac8240199
> http://www.totu.pl/cena/1370432-acer-travelmate-2492-wlmi-lx-tez05-030

Dwa losowo wybrane odnośniki mówią zupełnie co innego :)

http://tsnet.pl/ts-www.nsf/0/DA2194AC73C4DA46C12571100040E3FF

> Prócz omawianego. :D

Na pewno? A o jakim konkretnie modelu mówimy? :)

> Choć faktycznie w tym momencie "walczę" tylko o kamerę. ;D
> (nie wnikam już w to że tego modelu jest kilka wersji (oczywiście w
> różnych cenach) a autor nie określił, która go interesuje)

Dokładnie :)

> * Poproszę w takim razie link, bo wszystkie, które ja znajduję "mówią" o
> jej braku.

Na przykład

> Nie każdemu jest to potrzebne. A co do ceny to IMO "grosze".

Tak?

Kamera kosztuje ok 60 zł, BT na USB ok 40, czytnik dodatkowy ok 30 zł,
wyjście Tv OUT to już ok. 70 na karcie PCMCIA

Grosze?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098