Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 21:01:14 MET

Fajnie ze laptop ma kamerke, 4 porty USB a że ma czytnik to hohoho wypasss (mój
też ma czytnik i co z tego jak nie obsługuje kart SD powyżej 1gb)
Sorrki ale wg mnie komputer powinien działać i powinno się go użytkować a nie
większość czasu ma spędzać albo w serwisie albo w drodze do serwisu.

Kamerke można dokupić, BT też, huba USB też!!! Ważne by działał długo, dobrze i
bezawaryjnie.

Proponuje przeglądnąć archiwum grupy dyskusyjnej i zobaczyć ile postów jest na
temat laptopów Acer.
Z tego co zauważyłem co ok. 10-15 postów jest poruszana sprawa laptopów Acer,
raz pamięc, raz matryca...

Opinia jest jak dupa, każdy ma swoją.