Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 19:23:11 MET

Dnia 28.1.2007, Markus Sprungk napisał(a):

> Słucham?????

OK. Źle odebrałem - jakoby Acer ma coś więcej niż PCMCIA (Express Card).
Mój błąd.

> Ten z pytania ma zdecydowanie mniej. Proponuję uważnie się przyjrzeć

Brak TV-Out, BT i czytnika kart. IMO niska cena za lepszą jakość.

> Mówimy o porównaniu wyposażenia dwóch konkretnych laptopów. W tym
> porównaniu Acer zdecydowanie jest lepszy

OK. Jest, ale... nie kupię malucha ma "futerko na kierownicy". ;D
Posiada TV-Out - to niewątpliwie zaleta, ale jak wspomniałem nie dla
wszystkich (podłączenie TV i projektorów przez D-Sub, ewentualnie
dokupienie przejściówki).
Posiada czytnik kart - niewielka, ale niech będzie, że zaleta (zewnętrzny
jest "tani jak barszcz").
Faktycznie posiada BT (mój błąd) - nie każdemu się przyda (cena też
niewielka).
Kamera - nie mogę się doszukać*.

Nie wnikam, też w to, że zawsze można zamiast dokładać do dodatkowych
kabelków dołożyć do lepszego modelu. Szczerze mówiąc nie chce mi się teraz
robić kalkulacji/porównywać cen wspomnianych modeli.

> Nie ma i nigdy nie miał

Dwa losowe wybrane odnośniki "mówią" co innego.
http://bluemobility.pl/product_info.php/name/Acer_TravelMate_2492_WLMi_LX.TEZ05.033/products_id/1221?topSsid=4f3072e9b6260ba966a11deac8240199
http://www.totu.pl/cena/1370432-acer-travelmate-2492-wlmi-lx-tez05-030

> Możliwe, choć większość ludzi rozumie, że 2 KG jabłek, 2 KG gruszek, 2 KG
> śliwek, 6 KG malin w torbie papierowej to lepsze niż 10 KG
> Jabłek w ładnym opakowaniu ;)

Zależy od jakości tych jabłek, gruszek czy innych "robaczywek". ;D

> Hehe, całkiem sporo :D

Prócz omawianego. :D
Choć faktycznie w tym momencie "walczę" tylko o kamerę. ;D
(nie wnikam już w to że tego modelu jest kilka wersji (oczywiście w
różnych cenach) a autor nie określił, która go interesuje)

> Naprawdę? No popatrz. Dziwnym trafem w Travelmate 2492 WLMI widzę jak byk
> to czego Ty nie widzisz ;)

Jak już wspomniałem faktycznie nie zauważyłem BT. Ale temat kamery* nadal
aktualny.

* Poproszę w takim razie link, bo wszystkie, które ja znajduję "mówią" o
jej braku.

> ....nie posiada w ogóle żadnego TV OUT. Przykre ;)

To już ustaliliśmy. ;D

> No właśnie. Równie dobrze można stwierdzić, że należy kupić cokolwiek z
> laptopa a potem dokupić 15 różnych dodatków. Tylko po co i za ile?

Nie każdemu jest to potrzebne. A co do ceny to IMO "grosze".

> Nie widzę tutaj żadnego problemu tym bardziej, że chyba FS 2055 nie ma
> systemu (o tym modelu mowa?). Oczywiście miło jest jak producent wyposaża
> sprzedawany przez siebie laptop w płyty, ale także sporządzenie samemu
> takich płyt nie nastręcza specjalnego problemu. Całą procedurę załatwia
> moduł tworzenia płyt Recovery

Ty to wiesz, ja to wiem, i większość stałych bywalców tej grupy.
Ilu użytkowników to wie? Pewnie większość. Widać od czasu do czasu na
grupie. ;D

Nadal stawiam na lepszą jakość FS. Nawet jeśli Acer ma tę kamerę o której
jakości też możnaby pewnie dłuuugo dyskutować. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/