Re: Zestaw bezprzewodowy klawiatura+mysz do 100 zl

Autor: Tomasz Stafinski <stefan_at_jenot.telektrim.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 01:43:20 MET

On 2007-01-28, Kubaz <kuba-z@tlen.Wywalto.pl> wrote:
> Ja raczej malo gram (no ale czasami mi sie zdarza), jak narazie pracuje
> tylko i wylacznie na kulkowej A4techa za grosze:) Tak wiec czy jak sie
> przesiade na optyczna bezprzewodowa 800DPI (bo zwykle tyle maja te tansze)
> odczuje jakas roznice w dokladnosci?

No, kulkowa ma pewnie 400dpi, więc lepiej być powinno. Problemem w
tańszych bezprzewodowych może być to, że jak przez jakiś czas nie
poruszasz nią, to przechodzi w stan "uśpienia" i po ruszeniu z miejsca
może być opóźnienie.

> Mam jeszcze jedno pytanie - czy kupno myszki i klawiatury ale z 2
> odbiornikami 2 roznych firm niesie ze soba jakies problemy oprocz
> dodatkowego smiecia na biurku?

Problemów raczej mieć nie powinieneś, ale nie będziesz wiedział zanim
nie sprawdzisz. Moja mysza (G7) działa na 2.4GHz i sama sobie wybiera
wolny kanał, więc nawet jak miałbym klawiaturę bezprzewodową, to
problemów by nie było. Nie wiem czy starsze/tańsze myszy nie działają na
27MHz i czy w takim przypadku nie wystąpią jakieś problemy.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński