Re: Drukarka mi sie przyjarała.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 01:52:30 MET

<miras26@interia.pl> wrote in message
news:146ltufwjl809.16yom0yoglrtw$.dlg@40tude.net...
> Mam Samsunga ML-2010P zostawiłem ją włączoną na noc i drugiego
> dnia poczułem swąd.Stwierdziłem że przyczyną jest wałek, ten
> który się nagrzewa.Drukarka drukuje bez problemu, śmierdzi
> jakby mniej. Sprzęt jest na gwarancji ale wywaliłem opakowanie
> i na pewno będą w sklepie marudzić albo odmówią przyjęcia.
> Najbardziej jednak mnie martwi fakt czy aby nie przyczyniłem się
> sam do awarii sprzętu zapominając ją wyłączyć.

Ja tylko dodam, ze nie mozna odmowic przyjecia gwarancyjnego ze wzgledu na
brak pudelka... Twoim obowiazkiem jest opakowanie sprzetu wysylanego do
serwisu w taki sposob, aby nie ulegl uszkodzeniu podczas transportu. Jesli
sam dostarczasz sprzet do serwisu - pudelka miec nie musisz w ogole.. Jesli
wysylasz - musisz tylko bezpiecznie zapakowac...

Winy twojej zadnej nie ma

Pozdrawiam
Michal