Re: Zestaw bezprzewodowy klawiatura+mysz do 100 zl

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.Wywalto.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 01:03:23 MET

Użytkownik "Tomasz Stafinski" <stefan@jenot.telektrim.pl> napisał w
wiadomości news:slrnernng9.pp0.stefan@host-89-229-128-13.chelm.mm.pl...

> No nie przesadzaj - do gier wysoka rozdzielczość się przydaje - ja w D3
> czy Battlefielda 2142 gram w 2000 dpi. Dokładne celowanie to podstawa. A
> zwykłe optyczne nie osiągają takich rozdzielczości.

Ja raczej malo gram (no ale czasami mi sie zdarza), jak narazie pracuje
tylko i wylacznie na kulkowej A4techa za grosze:) Tak wiec czy jak sie
przesiade na optyczna bezprzewodowa 800DPI (bo zwykle tyle maja te tansze)
odczuje jakas roznice w dokladnosci?

Mam jeszcze jedno pytanie - czy kupno myszki i klawiatury ale z 2
odbiornikami 2 roznych firm niesie ze soba jakies problemy oprocz
dodatkowego smiecia na biurku?

--
Kubaz