Re: dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 17:04:43 MET

latet <spam@xxx.pl> wrote:

> Wiem, ze pod XP zdecydowana wiekszosc zadziała bez driverów
> (nie spotkalem takiego co by nie chciał).
> Nie pamietam jak było/jest pod Win2K?

            Dziala z palca tak jak pod XP jesli urzadzenie identyfikuje sie jako
general mass storage (czyli pendrive, normalne aparaty cyfrowe, normalne
mp3playery bez szalenstwa DRMow itp).

> No i jak to wygląda na wspołczesnych systemach "alternatywnych" (Maki,
> Linuxy)?

            W obecnych przyjaznych dystrybucjach biurkowych typu *ubuntu tak samo
- dziala z palca, montuje sie automatycznie. Wiele urzadzen dziala z
automatu wrecz latwiej/lepiej niz pod XP nie mowiac juz o starym w2k -
chocby klucze bluetooth na USB rozpoznawane i konfigurowane na biurkowych
linuksach automatycznie, a pod NT5.x czasami trzeba niezle naszukac sie
sterownikow. Ba, co ciekawe nawet taki zgrzebny system jak FreeBSD 6.x (bez
GUI, sama konsola i interfesjs SSH/WWW) potrafi automatycznie zamontowac
i szukac sobie konfiguracji na USB.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl