Re: Przejściówka z PS2 na USB

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 17:21:32 MET

> http://www.allegro.pl/item160175206_adapter_przejsciowka_usb_na_ps_2_2_porty_ak10.html
> to jest przejsciowka z 2 PS/2 na USB

Interesujące. Czy system rozpoznaje i traktuje tak podłączoną
klawiaturę i musz jako sprzęt USB czy jako zwykłą klawiaturę i mysz PS/2.

Czy tak podlaczona klawiatura bedzie dzialas na poziomie BIOS?

Ja mam i używam odwrotną przejściówkę - umozliwia wpięcie myszki USB
do portu PS/2, ale ponoć nie każdą myszkę USB da sie tak podłączyć.

latet