Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 23:57:12 MET
Message-ID: <epe10d$s0b$1@flis.man.torun.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Adramelech" Xns98C4C6ED8ED37adresutuniema@127.0.0.1

> Tu nie ma ani słowa o tym że to kupujący decyduje czy następuje wymiana czy naprawa.

Ale decyduje. :)

> A nawet gdyby, to sprzedawca bez problemu udowodni że z wymianą
> wiążą się nadmierne koszty.

I co sprzedawcy z tego przyjdzie?

> Kaszty zakupu nowego towaru przez sprzedawce.

> > gdy sprzedawca odmówi wymiany to na nim ciąży udowodnienie, że
> > wymiana jest niemozliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Więc w

> Żeby wieminić musi kupić u dystrybutora nowy przedmiot.

Owszem.

> > przypadku opisywanym raczej nie powinno być problemów z wymianą,
> > choc oczywiscie moze być sytuacja , że sprzedawca w dlaszym ciągu
> > nie zgodzi się na wymianę i wtedy pozostaje droga sądowa.

> Ale tak na logikę... Gdyby to była prawda... Czy ktokolwiek przy zdrowych
> zmysłach godziłby się czekać przynajmnie dwa tygodnie na naprawe, skoro może
> zarządać sobie wymiana na nowy?

Wiesz... Na tę wymianę też trzeba dać sprzedawcy trochę czasu. :)

--
   .`'.-.         ._.                               .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
Received on Sat Jan 27 00:00:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 27 Jan 2007 - 00:51:24 MET