Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 10:16:11 MET
Message-ID: <Xns98C56873A7393adresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> Odpowiedz
na news:epe10d$s0b$1@flis.man.torun.pl:

>
> "Adramelech" Xns98C4C6ED8ED37adresutuniema@127.0.0.1
>
>> Tu nie ma ani słowa o tym że to kupujący decyduje czy następuje wymiana
>> czy naprawa.
>
> Ale decyduje. :)

Upieram się przy tym że nie. Ustawa nie mówi że to klient decyduje.
 
>> A nawet gdyby, to sprzedawca bez problemu udowodni że z wymianą
>> wiążą się nadmierne koszty.
>
> I co sprzedawcy z tego przyjdzie?

To że nie musi kupować w hurtowni nowej rzeczy, tylko eleganko odsyła do
dystrybutora i dostaje naprawioną rzecz, którą oddaje klientowi. Nie ponosi
dodatkowych kosztów, tylko ewentualny koszt przesyłki do dystrybutora.

>> Ale tak na logikę... Gdyby to była prawda... Czy ktokolwiek przy
>> zdrowych zmysłach godziłby się czekać przynajmnie dwa tygodnie na
>> naprawe, skoro może zarządać sobie wymiana na nowy?
>
> Wiesz... Na tę wymianę też trzeba dać sprzedawcy trochę czasu. :)

Gdy towar zostaje wymieniony na nowy(nie inny)gwarancja biegnie od początku.

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Sat Jan 27 10:20:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 27 Jan 2007 - 10:51:19 MET