Re: Jaka temperatura dla Core2Duo E6300?

Autor: giq <grzegorz.widziszowski_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 21:43:30 MET

On 24 Sty, 14:28, "mickey_71" <potkamic...@kasap.com.pl> wrote:
> Mozesz podac swoje parametry ustwien w BIOS'ie?
> Mam proca E6300 i pamiatki TwinMos 677 2x512MB chodzace w dualu.
> Na ile ustawiles czest. magistrali i jaki dales mnoznik?
> na ile chodza pamieci i ile podniosles napiecia?
> Jakim softem mierzysz wiarygodnie temperature bo standardowy PC Probe Ii
> podaje chyba glupoty.

 U mnie jest teraz tak:

CPU E6300 (Family 6, Model F, Stepping 6, Revision B2)
7x414.8MHz = 2903,6 MHz

MB Asus P5B
BIOS wersja 0701 (10.02.2006)

RAM 2x Dual DDR2 GoodRam 667 (PC-5200) 1GB
Timingi: 5 5 5 5 12
FSB:DRAM 1:1

Napięcie jądra: 1.34V

Reszta "nie ruszana", wyłączyłem tylko w biosie wszystkie te
oszczędzacze i spowalniacze procesora ;)

Temperatury mierzone asusowym PC-probe i takim małym programikiem
CoreTemp
(http://www.thecoolest.zerobrains.com/forums/viewtopic.php?t=137)
idle 45C, 100% obciążenia 54C
O dziwo oba programiki podają bardzo zbieżne informacje. Próbowałem
też pomierzyć multimetrową termoparą wsuniętą pod cooler, ale tam
nie przekroczyło 40C ;)

Na procu zapięty ten wiatrak
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4481&katid=29, dodatkowo na
plecach obudowy wyciągający powietrze 80mm wiatrak.

--
Pozdrawiam i życzę udanego podkręcania
Giq