Re: Jaka temperatura dla Core2Duo E6300?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 14:26:47 MET

>CPU E6300 (Family 6, Model F, Stepping 6, Revision B2)
>7x414.8MHz = 2903,6 MHz

>Napięcie jądra: 1.34V

>Reszta "nie ruszana", wyłączyłem tylko w biosie wszystkie te
>oszczędzacze i spowalniacze ;)

>Temperatury mierzone asusowym PC-probe i takim małym programikiem
>CoreTemp idle 45C, 100% obciążenia 54C

> Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało :)

Masz bardzo niskie temperatury, to by swiadczylo, ze ja chyba źle
zainstalowalem radiator (może dałem za dużo pasty?) albo mój czujnik w
procesorze jest uszkodzony (ale to chyba nie mozliwe)

U mnie E6300 taki sam jak Twój ustawiony na 7x320 i to bez podnoszenia
napięcia ma w Core Temp 42 stopnie (przy obciążeniu 46-47). Zakładam, że
temperatura po ustawieniu taktowania jak u Ciebie byłaby dużo wyższa. Moja
płyta to Asus P5B Deluxe a wentylator Scythe Infinity.

Jakie oszczedzacze i spowalniacze miałeś na myśli przy ustawieniach biosu?

Pozdrawiam
Jacek