Re: Jaka temperatura dla Core2Duo E6300?

Autor: mickey_71 <potkamickey_at_kasap.com.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 14:28:04 MET

>U mnie ten sam zestaw, przetaktowany na 2,9GHz, 3 dni non stop
>obciążenie 100%, wiatrak freezone + dodatkowy z tyłu obudowy, NIGDY
>nie przekroczył 45°C.

no to masz super?
Mozesz podac swoje parametry ustwien w BIOS'ie?
Mam proca E6300 i pamiatki TwinMos 677 2x512MB chodzace w dualu.
Na ile ustawiles czest. magistrali i jaki dales mnoznik?
na ile chodza pamieci i ile podniosles napiecia?
Jakim softem mierzysz wiarygodnie temperature bo standardowy PC Probe Ii
podaje chyba glupoty.