Re: Podkrecenie - do posiadaczy E6300 i P5B Deluxe

Autor: giq <grzegorz.widziszowski_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 21:38:47 MET

On 24 Sty, 17:35, "Tomasz Koniewski [konio]"
<tomasz.koniew...@interia.pl> wrote:

> O tym, ze daje sie ladnie krecic i innym smiga na xxx MHz sie
> naczytalem. CHodzilo o podanie parametrow na jakich chodzi.

CPU E6300 (Family 6, Model F, Stepping 6, Revision B2)
7x414.8MHz = 2903,6 MHz

MB Asus P5B
BIOS wersja 0701 (10.02.2006)

RAM 2x Dual DDR2 GoodRam 667 (PC-5200) 1GB
Timingi: 5 5 5 5 12
FSB:DRAM 1:1

Napięcie jądra: 1.34V

Reszta "nie ruszana", wyłączyłem tylko w biosie wszystkie te
oszczędzacze i spowalniacze ;)

Temperatury mierzone asusowym PC-probe i takim małym programikiem
CoreTemp
(http://www.thecoolest.zerobrains.com/forums/viewtopic.php?t=137)
idle 45C, 100% obciążenia 54C

Na procu zapięty ten wiatrak
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4481&katid=29

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało :)

--
Pozdrawiam i życzę udanego kręcenia :)
Giq