Re: Serwis sirius.pl

Autor: Piotr \ <charvel_at_l0c4lh03t.link.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 10:43:51 MET

Maciek napisał(a):

> nie dojdzie (bo podobno nie ma na magazynach) to zwrot kasy. Tylko
> dziwne ze tu na stronie sklepu sirius dostepnosc jest cały czas OK.

Ten sklep od dawien dawna "cieszył się" złą opinią - pamiętam do dziś
wątek na forum.tweak.pl sprzed lat kilku (okolice 2003). Co do
dostępności towaru na stronie - ot ogłupianie klienta. Przykład który
sam przerabiałem: szukałem pod koniec roku płyty epoxa, sirius jako
jedyny ma ją w ofercie, ba nawet jako wciąż dostępne, heh. Pech sprawił,
że ich główny dystrybutor na polske - pronox, już ich nie ma na swoim
stanie. Czyli jednym słowy sklepik sirius buja sobie klientów na lewo i
prawo. Gdy zadzwoniłem do nich dowiedzieć się o dostępność tych płyt,
odesłano mnie na maila, ok napisałem maila - zero odpowiedzi :)
Profesjonalizm pełną gebą - okłamywanie i olewanie klienta :)