Re: Serwis sirius.pl

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 08:33:12 MET

Widze ze tylko ja mam pecha w takim razie :)
Co prawda jiedys kupilem monitor w sirius i wszystko było OK - przyszedł
szybko, zero bad pixeli - wszystko super.

Ale ostatnio kupilem karte graf (galaxy 7600gt AGP), wszystko pieknie
chodzilo. 2 tygodnie - zaczely sie zwisy, problemy ze startem komputera.
Oddalem do serwisu powiedzieli ze do 14 dni, na ogol mniej. Po tygodniu
zaczlem dzwonic o status mojej karty - nic nie wiadomo. No trudno. Po 2
tygodniach dalej nic nie wiadomo. Po kolejnych 2 dniach telefonow i
tlumaczenia ze serwis dystrybutora nawala w koncu informacja ze bedzie nowa
za 2 dni. 2 dni pozniej ze bedzie na następny dzień. Na następny dzien ze
niewiadomo kiedy bedzie. Teraz jestem umowiony ze jak w 2 dni nie dojdzie
(bo podobno nie ma na magazynach) to zwrot kasy. Tylko dziwne ze tu na
stronie sklepu sirius dostepnosc jest cały czas OK.

Ja wiem ze to nie wina sprzedawców bo to serwis załatwia reklamacje, nie
wina serwisu bo dystrybutor nie przesyłał, nie wina dystrybutora bo coś tam.
Wina jest niczyja a ja od 22 dni jestem bez grafiki - tak naprawdę to dłużej
ale poświęciłem dodatkowo z tydzien czasu na weryfikację czy na pewno
padnięta, czy działa z innym zasilaczem , czy inna grafika chodzi z resztą
sprzętu etc.

Uff ponarzekałem i juz mi lepiej.
Maciek